Aku Menulis Bukan Kerna Nama

HAI KORANG, mesti korang tertanya-tanya kan, kenapa ada pulak blog Aku Sis Lin ni, sedangkan nama Aku Sis Lin tu dah ada blognya tersendiri. Gini, aku create satu lagi blog ni untuk aku jadikan 'backup' di masa akan datang. Yup, yang ni menggunakan 'free' blogspot, lagipun aku memang saje nak buat nak 'booked' nama Aku Sis Lin sebagai domain one day nanti.

Nak kata rajin sampai nak tulis dua blog sekali, memang idok ler, banyak lagi kerja aku nak buat kann, dan masih tetap aktif di blog satu lagi tu. Cuma macam aku kata tadi laa, sekadar nak buat nama dan backup ajer.. kalau rajin, ada le update, kalau tak, terbiar kosong je laa.. 

Aku menulis bukan kerna nama.. 

Yaaa niat menulis bukan kerna nama, cuma nama itu aje yang membuatkan orang kenal blog aku ni. Tapi takpelaaa, janji apa yang aku akan kongsikan di sini dan akan datang, akan memberi manfaat buat korang. Korang jangan risau, di sini aku akan menulis sama seperti di blog sana. 

Takde hal gossip, hal politik mahupun hal rumahtangga orang, cuma kalau bab personal aku, aku bataskan sikit okay.. ye laaa zaman sekarang ni, nak kongsi kena jaga-jaga, di luar sana tidak semua orang suka melihat kita bahgia dan gembira.. so awas yaa.. 

Terima kasih buat korang, yang sudi singgah dan baca di blog Aku Sis Lin ni nanti.. moga blog ini juga akan menjana pendapatan dan akan terus maju macam blog aku satu lagi tu hehehe...

Sekian ❤

0 Comments