Terpaksa Juga Tukar Template Blog Baru

HAI KORANG, kabare korang semua, selamat pagi Selasa yang cerah dan bersemangat. Ya laa kenalah semangat pepagi ni, barulah semua urusan kita dipermudahkan. Kalau dah pepagi muka bonyokk, rezeki nak singgah pun takut tengok muka ko yang kedut tu hehehe.. 

Pagi ni, bukak aje 'opis' ni, terus buka blog akusislin ni, sebab masaalah slow loading pada certain blog masih lagi tak selesai. Kes yang sama juga berlalu pada blog aku ni ha. Dah berapa hari nak masuk blog sendiri pun punyalah lama nak loading. 

Tapi blog sislin76.com tu elok pulak bila masuk, walau ada certain pembaca dan kengkawan kata blog tu slow loading gak, ermmm tapi sebab aku bukak okay, so aku biorkan dulu. Cuma blog ni je sendiri nak bukak pun slow giler. 

Nak taknak aku trylah tukar template baru dia. Aku amik template dari Way2Themes guna themes Roslyn Blogger Template Style. So far lepas aje tukar, waaa laju kemain bila bukak hehehe.. sekali klik je terus keluar.. 

Nak taknak terpaksa juga tukar template blog baru. So far okay sangat ni, tapi belum habis edit lagi, nantilah free baru nak edit dan tambah apa yang patut. Tu pun jenuh naik juling mata tengok coding html, rasanya lama gak tak mengodeh blog..

Kalau korang rasa blog korang ada masaalah slow loading, better tukarlah, try and error.. 
Nanti sayang takut PV jatuh kalau slow loading. 


Sekian ❤

8 Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.

Comment wisely, and do it with pure intentions.