Sambal Kicap Cili Padi Yatie Kitchen

HAI KORANG, amacam? Korang dah cuba ke koleksi sambal air tangan Yatie Kitchen? Kalau belum, korang kena cuba. Aku mostly dah cuba hampir kesemua jenis sambal Yatie Kitchen. Antaranya; Sambal Bilis Petai, Sambal Tempoyak Cili Padi dan terbaru aku beli, Sambal Kicap Cili Padi dan Sambal Hijau. 

Yang belum aku cuba adalah; Sambal Ikan Bilis dan Acar Ikan Asin dia.. lain semua aku dah try termasuk Bawang Goreng Yatie Kitchen. 

Memang sedap oii, puashati beli sebotol tu takat kau nak makan dengan nasi. Sebotol harganya RM19.90 sahaja. Yang bestnya Sambal Bilis Petai tu aku siap makan dengan roti lagi okay, perghhh paduuuuu.. mantop top top meletop.. 

Korang boleh beli di Shopee atau agen-agen Yatie Kitchen yang sah. Jangan pulak korang beli je memana jumpa, kang dapat yang tak ori, jangan kata hakak tak payung yaaaa.. Now anak aku yang tengah mengandung tu mengila makan Sambal Hijau Yatie Kitchen ni, adeiiii.. nasiblah tak berapa pedas sangat yaa.. so takde la bimbang baby dalam perut tu kepedasan hahahaha.. 

Esok-esok nak beli tempe, nak goreng dan makan cecah dengan Sambal Kicap Cili Padi Yatie Kitchen ni, mesti sedap kannn.. sabo, tunggu aku rasa dulu hehehehe.. 

Korang nak beli, boleh dapatkannya di SINI .. 


Sekian ❤

0 Comments