Diam Tak Diam Dah Tahun 2022

HAI KORANG, apa khabar semua? Harap semuanya sihat-sihat aja. Cuma aku je ni, baru ajer baik dari sakit, sakit lepas cucuk booster gitu hahaha.. sekali dia bagi sakit, amikkaww pfizer kuasa tiga sekali sakitnya, but semuanya okay, harini dah sihat dan cergas dah. 

Betullah, diam tak diam dah tahun 2022 kan. Terlalu banyak kenangan tahun lepas yang takkan mudah di lupakan. Baik yang manis mahupun pahit. Biasalah selagi ada manis, pasti terselit kepahitan, kadang kepahitan tu dari anasir luar yang seronok sangat nak menjahanamkan kehidupan orang lain, begitulah..

Dan untuk permulaan tahun 2022 ni, alhamdulilah, so far baik-baik aja. Aku pun baru juga balik dari bercuti satu keluarga bersama juga anak menantu ke Pulau Pinang. Dan menginap di Angsana Teluk Bahang. Setelah dua tahun tak keluar bercuti, bila dapat peluang, aku dan anak-anak isi masa sehabis baik untuk penuhi masa bersama.

Now semuanya dah kembali bekerja seperti biasa, dan mula sibuk dengan hal memasing. Aku tetap macam biasa, surirumah, buat kerja rumah, tapi mencari duit 'tepi' dengan menulis blog, alhamdulilah..ingat duduk rumah giyang kaki aje ke aaa?.. 

Okaylah untuk harini dan posting pertama tahun 2022 ini, aku ucapkan selamat tahun baru buat korang semua, moga tahun ini lebih baik dari tahun sebelumnya dan semoga kita semua sihat selalu dan sentiasa dalam lindungan Allah swt... aamiinn.. 

Sekian ❤

0 Comments