Siapa Mat Gebu?


HAI KORANG, Uishh lama betul tak menaip di sini, kadang tu sampai lupa ada blog satu lagi ni, banyak sangat blog kan, gini laa, tapi takpe, aku suka je, bila ada time aku menaip, bila takde time tu, makanya aku ada di blog satu lagi hohoho..

Hingga ke saat ini masih lagi ramai bertanya dengan aku, 'Siapa Mat Gebu?', kadang tu pelik juga yang bertanya, apa dia tak follow ke apa yang aku update dan tulis? Atau dia tak klik ke link ke atau apa saja yang berkaitan dengan Mat Gebu tu? Sampaikan terus menerus bertanya. Yaa masyarakat kita ni kadang malas nak membaca kan huhuhu..

Tapi takpela, sementara ada kerajinan ni bolehlah Sis menulis dan bercerita pasal Mat gebu. Aku kenal Mat Gebu ni dari tahun 2008 di alam maya melalui Chat kotak MsjBox di blog. Kitaorang saling laa chat sama sendiri dalam tu sampailah bertukar no phone, datang rumahnya dan hingga ada wahtsapp sampai laa ni haa.. 

Aku dengan Mat Gebu dah macam sedara, banyak benda aku share dengan dia. Bergosip pun ada gak sesekali hahaha.. tapi banyaknya cerita pasal cite hantu dan cite masak-masak, tu jerr laa..Baik orangnya, humble dan memang sangat merendah diri. Aku sendiri dulu tak sangka Mat Gebu ni lelaki okay, sebab dia masak kalah orang perempuan, serba serbi boleh. 

Baru ni aku pergi rumah dia bersama rakan blogger dari KL dan juga Sunah. Ada yang pertama kali jumpa, ada yang dah pernah berjumpa. Alhamdulilah di jamu dengan Laksa Johor. So siapa Mat Gebu? Korang boleh ke blognya di www.tiffinbiru.com okay.. 


Sekian ❤

2 Comments

  1. Hahaha ako pun dah lama tak jumpa mar gebu.. Rindu plak dgn dapur si mat hahaha.. Ajak linda baru syiok gosip2 kat rumah mat 🤣🤣

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kann, nanti laa ada rezeki turun JB kita jumpa sama..

      Delete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.

Comment wisely, and do it with pure intentions.