HAI KORANG, dah masuk 9 November dah tapi lupa pulak nak update apa-apa di sini. Maaflah aku lagi sibuk dengan macam-macam hal lately ni. Tu yang bila update blog sana, terus tutup laptop, then terlupa dengan blog ni hehehehe.. 

November sudah sampai, makanya lagi sebulan aje nak masuk tahun baru 2022 kan. Dan aku juga 'Born In November' yang ke 45tahun. Alaa aku takde rahsia bab umur ni, kalau dah tua tu, buat je cara tua, janji hati muda belia hahahaha.. 

Dan November juga akan jadi sejarah dan kenangan buat aku sekeluarga, sebab apa?... tungguu.. nanti aku ceritalah di sini yaa.. berdebo rasa ada, sedih ada, macam-macam perasaan ada dalam bulan November ni, ishhhh lain macam betul feeling tu, sampai nak tidur pun susah lena. 

Makin hari makin dekat, lagi bertambah gusarr.. aku harap sangat moga Allah permudahkan semunya.. dan Allah izinkan segala apa yang aku dan sekeluarga rancangkan, semuanya dipermudahkan.. 

So kalau di sini agak senyap tu, korang faham-faham aje laa, aku lagi sibuk urus segala hal.. tapi blog sana tu tetap aku update macam biasa, cuma semua aku buat autopost je, janji berupdate.. 

Korang doakan aku yaa.. 


Sekian ❤

2 Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.

Comment wisely, and do it with pure intentions.